söndag 25 oktober 2009

Söndagkväll...

Jaha, då var den här helgen också snart slut då. Inte har jag fått till bilderna som jag skulle lägga upp heller. Kamerabatteriet tyckte tydligen att det var dags att laddas så jag får försöka fixa bilderna till imorgon istället. Hela helgen har gått åt till loppisbesök och kalasande. Inte mycket stickning alltså. Jag hade tänkt att min fina höststickning skulle vara klar den här veckan, men när dagarna bara flyger iväg så blir det inte mer än just tankar... Men nästa vecka måste de bli klara! Jag har så många andra saker jag vill göra, helst allt på en gång. Det är väl dags att börja fundera på julklappsstickning snart och jag har några ideér på sån´t. Inget jag kan avslöja nu men det kommer så småning om.

Imorgon ska jag börja praktik på biblioteket och det ska bli lite spännande. Jag misstänker bara att det kommer bli sååå lite tid för stickning efter dagarnas slut. Jag ska vara där på heltid och när jag väl kommit hem och tagit hand om familjen och vardagen så blir det inte många timmar över för garn och pyssel. Det funkar inte så bra att sitta och sticka på kvällarna, jag blir alldeles för trött och då vet jag inte riktigt vad det blir på stickorna. Lite tråkigt men det är väl så det ska vara att vara "stor".

Ja, vi får se om bilderna kommer imorgon då, det är ju flera dagar sen som de egentligen skulle upp, men det blir nog bra.

Ha det bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar