måndag 12 oktober 2009

Garn och choklad...mums


Ja, det är sant. En till stickblogg har sett dagens ljus. Jag har äntligen skapat min egen efter att ha läst era bloggar och blivit väldigt inspirerad. Premiärfest blir det med garn och choklad! Jag var med i mitt första byte på Stickamera; "Garn och choklad". Det var spännande att få gå och vänta och undra vad jag skulle få i mitt lilla paket. Och så dök det upp...från Norge.
Paketet innehöll det här gottiga:
Extra fine merino DK från Rowan
2 fina nystan Hacho (merino) från mirasol
Yade trippelchoklad (Jättegod, tog slut alldeles för fort dock)
Freia Premium- mörk choklad med passionsfrukt. Också riktigt mumsig.
Och till sist ett kort med en liten hälsning på.

Tack för allt det fina och goda Anne Cathrine i Norge.

Nu ska jag klämma och klura på vad det ska bli av de gosiga garnerna.
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. VÄLKOMMEN till både bloggande och swappar! Jättekul båda två, att swappa blir beroendeframkallande, så spännande att vänta paket!Ha en fortsatt underbar dag! //BiZen

    SvaraRadera