torsdag 21 januari 2010

Det kom ett paket på posten...


...och innehållet var detta!
Boken har varit slut i lager på adlibris ett tag men förra veckan fanns den igen och jag beställde den så fort jag bara kunde.
En mycket fin och användbar (hoppas jag) liten stickbok.
Jag börjar så klart planera många nya projekt ur den direkt, men...

...jag har inte gjort klart "citronen" än och det kan bero på att det blir en del väldigt långa aviga varv och de är såååå tråkiga...
Men jag ska försöka ta mig i kragen när jag skrivit klart här och faktiskt ta ett par varv på den åtminstone.
Har också börjat sticka ärmar till en kofta som påbörjades för ungefär ett år sedan och ännu inte är klar. Anledningen är att jag behövt nysta garnet så jag kan använda det både utifrån och inifrån, har helt enkelt inte orkat göra det. Men nu är det gjort så nu är ärmarna på G. (Bild kommer senare).
Nu till citronstickning, hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar