måndag 21 december 2009

Julstök

Tre dagar kvar till jul nu och en hel del kvar att fixa, då blir det inte mycket bloggande. Det här är lite av vad jag hållit på med senaste dagarna. En julkalenderstickning som har halkat efter några dagar och ska jobbas ikapp ikväll. Har inte kunnat gissa vad det ska bli, men efter att ha kikat på "luckorna" jag missat har jag en liten aning om vad det skulle kunna vara. Vad det verkligen ska bli får framtiden utvisa.


Lite husbygge har det hunnits med också. Det är barnen som har fått den stora äran att dekorera pepparkakshuset och se så fint det blev!!


Så slutligen ett par julklappar. Jag kan visa dem för mottagarna är för små för att kika på den här sidan. Jag har virkat två handdockor som blev nån slags drakar. Inget mönster, jag har bara hittat på som jag tyckte och jag är faktiskt nöjd med resultatet. Man kanske skulle ge sig på att göra flera...? Det får bli till nästa år i så fall.
Nu ska jag ta tag i de missade kalenderdagarna, vi hörs.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar