måndag 7 februari 2011

Det går trögt...

...med bloggandet just nu. Såg att det är nästan en hel månad sen jag skrev nåt här. Stickar gör jag ju nästan varje dag och jag har ett gäng grejer som är klara men som inte har fotats än... Det skulle bli gjort i helgen när det var så soligt och fint ute, men då hade kamerabatteriet tagit slut.
Bilder kommer inom en inte allt för lång framtid, jag lovar.

Just nu stickar jag korviga muddar och en tröja med ett flätaktigt mönster som aldrig tycks ta slut.
Mer om det senare, nu ska det stickas vidare och så får vi se när fototillfälle ges!

2 kommentarer:

  1. vi vill se bilder! :)

    Stora kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis hur svårt det kan vara att uppdatera med bilder. Men jag ser fram emot att få se vad du gör när det väl blir!

    Kram, skogsflickan

    SvaraRadera